Manifestacija „Advent“ će se održati na „Advent“ platou pored Šetnice u vremenskom periodu od 06. prosinca 2024.godine do 08. siječnja 2025.godine.
Večernji glazbeni program „Advent“ počinje 15. prosinca 2024. godine i trajat će do 02. siječnja 2025. godine.
PREDMET POZIVA
Pozivaju se sve zainteresirane pravne i fizičke osobe da iskažu svoj interes za zakup kućica:
I. UGOSTITELJSKE KUĆICE-lokacija „ Advent“ plato
Broj kućica: 21
Početna cijena: 3.000,00 KM.
II. SLATKE KUĆICE-SLATKI PROGRAM-lokacija klizalište-gimnazija
Broj kućica: 2
Početna cijena: 2.000,00 KM
III. KUĆICE ZA RUKOTVORINE – LOKACIJA- početak Šetnice iz smjera Rondo
Broj kućica: 2
Početna cijena: 500,00 KM
RADNO VRIJEME
Radno vrijeme kućica je od 12:00 do 24:00 sata, dok će za doček Nove godine 31.prosinca 2024. godine radno vrijeme biti od 12:00 do 03:00 sata narednog dana.
Zakupac kućice mora poštovati radno vrijeme, te svako nepoštivanje radnog vremena i zatvaranje kućice u radnom vremenu, daje Gradu Mostaru pravo jednostrano raskinuti Ugovor uz zadržavanje uplaćenog iznosa zakupnine.
UVJETI OBAVLJANJA DJELATNOSTI ZAKUPCA
• Dužni su poštovati propise o javnom redu, miru i komunalnom redu. U slučaju da inspekcijski ili neki drugi nadzor nadležnih tijela utvrdi nepravilnosti u poslovanju zakupca kućice, Grad Mostar ne snosi odgovornost za istu. Zakupci su obvezni o svom trošku prigodno ukrasiti kućice blagdanskim ukrasima.
• Dužan je svakodnevno održavati čistoću kućice i okolnog prostora i otpad odlagati na predviđena mjesto, također sakupljati i odlagati otpadno jestivo ulje i masti u posude za odlaganje.
• Nije dozvoljeno davanje kućice u podzakup ili na korištenje trećim osobama.
• Odgovoran za svu štetu koja nastane na kućici, te na istoj ne smije raditi nikakve preinake bez odobrenja Zakupodavca.
• Dužan je vratiti kućicu po završetku manifestacije, a najkasnije do 10. siječnja 2025. godine i predati Gradu Mostaru u stanju u kakvom ju je primio.
• Mora se pridržavati svih uvjeta iz Ugovora koje je Grad Mostar sklopio sa sponzorima.
• Nije dopušteno korištenje zvučnika za reproduciranje glazbe za vrijeme trajanja glazbenog programa manifestacije.
• Nije dopušteno na vanjskim površinama ispred kućice postavljati vlastite uređaje i opremu bez odobrenja Grada Mostara.
• Dozvoljeno je koristiti dva stola ispred kućice, a ostatak stolova će biti raspoređeni kroz sredinu platoa
KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE
Kriterij za odabir ponude je najveća ponuđena cijena, a selekcija će se vršiti na sljedeći način:
• pristigle ponude će se javno otvoriti nakon čega će ih komisija klasificirati prema vrsti (ugostiteljstvo, slatki program, rukotvorine), a potom klasificirati od najvećeg iznosa prema najmanjem.
• Ponuđač koji ima najveći ponuđeni iznos bira kućicu za koju iskaže interes.
• Nadalje kućicu bira slijedeći ponuđač, i sve do kraja koliko ima dostupnih kućica.
Obaveza prijavljenih je prisustvovati javnom otvaranju ili imati predstavnika/punomoćnika, u protivnom se prijava odbija. Aplicirati se može isključivo za jednu kućicu.
PROCEDURA DODJELE
Imenovano povjerenstvo će pristigle ponude otvarati javno u gradskoj vijećnici 27.11.2024.godine u 12,00 sati.
Na temelju navedenog Grad Mostar će sa Zakupoprimcima sklopiti Ugovor o zakupu kućice.
Ugovoreni iznos zakupac je dužan uplatiti najkasnije do 3 dana nakon potpisivanja Ugovora na račun Grada Mostar.
U prilogu Javnog poziva nalazi se Obrazac prijave i mapa kućica za „Advent“ plato.
Obrazac ponude može se preuzeti na web stranici Grada Mostara i u Centru za usluge građana Grada Mostara, Adema Buća broj 19, a potrebne informacije možete dobiti na broj telefona 036/505 562.
Ponuđači su dužni obrazac ponude dostaviti u zatvorenoj koverti preporučeno putem pošte ili direktno putem protokola Grada Mostara do 27.11.2024. do 11,00 sati.
Grad Mostar
Adema Buća broj 19, 88000 Mostar
„Ponuda za javni poziv „ADVENT 2024“
SA NAZNAKOM IZBORA KUĆICE : I. UGOSTITELJSKE KUĆICE II. SLATKE KUĆICE III. RUKOTVORINE
Na poleđini koverte obvezno upisati
IME I PREZIME PONUĐAČA/NAZIV PRAVNE OSOBE